DIY twisted jersey skirt

ENDELIG kommer DIY-en som jeg vet at mange har nsket etter at jeg publiserte bilde av skjrtet p bde instagram (@christinaparrington, flg meg gjerne, jeg er 5 followers unna 1000, iiiih!) og her p bloggen. Jeg har prvd ta s bra bilder som mulig, s jeg hper at dette er forstelig for noen av dere. Hvis du ikke skjnner forklaringen helt, s sett deg ned meg et tystykke og prv deg frem, s skal jeg love deg at plutselig ble det logisk for deg allikevel! Vil ogs legge ved at dette klarer de fleste av dere, alt dere trenger sy er jo en rett sm :-) Good luck!

Du trenger:

1 meter jerseyskjrt (eller s mye at du fr det rundt livet to ganger) Strikk Symaskin som kan sy elastisk sm Saks.

Legg stoffet utover gulvet.

Brett mot hverandre, men ikke legg kantene rett mot hverandre; legg slik som p bildet. Jo mer stoff du lar vre p siden, desto mer tvist blir det p skjrtet. Hper det ga mening! Deretter styr du en sm der jeg har satt nler. Husk bruke elastisk sm, i og med at stoffet er elastisk!

Brett skjrtet i to, slik at du har det overfldige stoffet p samme side. Klipp av dette. Ser dere antydning til en tvist p midten der??

N er skjrtet mest sannsynlig altfor stort til deg, s derfor legger du et av dine passende skjrt opp stoffet, og bruker det som mal til klippe skjrtet i din strrelse. Sy deretter skjrtet sammen p siden med en enkel, elastisk sm.

Siste steg er sy p strikk i livet! Ml hvor lang strikken m vre rundt livet p deg selv, klipp til og fest med nler fr du syr med en elastisk sm.

RESULTATET! Du kan gjerne justere rundt p tvisten, her har jeg dratt den litt til siden.

Hvis du ikke skjnte min forklaring, kan du ta en titt her!

Hva syns du om skjrtet? :-)

Legg til en kommentar

Tattavkvinnene

18.08.2013 kl.18:17

WOW! Dette er en av de kuleste DIYene jeg har sett! Resultatet ble utrolig bra :)

Christina i London!

18.08.2013 kl.18:25

Tatt av kvinnene: , tusen takk :D S gy hre!

Nora Solstad

18.08.2013 kl.18:32

Kjempe fin blogg du har!

Ta gjerne en tur innom bloggen min :D

tinaemilie

18.08.2013 kl.18:34

WOW, s utrolig fint!!

Emilie Helgesen

18.08.2013 kl.18:35

Veldig kult!

Ann-Kristin

18.08.2013 kl.19:23

Utrolig morsomt lage noe selv:) Du er flink!

Titti

18.08.2013 kl.21:20

WOW, s flink du er!! Det ble jo kjempebra :) Tror jeg m investere i en symaskin asap ;)

Marlene

18.08.2013 kl.21:40

Det ble knallbra! :-D Innlegget lagres tvert, s skal jeg prve f ordnet meg et slikt selv :-)

Tatiana

18.08.2013 kl.22:45

Beautifull :)

styl-in-my-live.blogspot.sk

Martine Onstad

19.08.2013 kl.19:21

S flink du er! Nydelig fint ble det :-D

Marit

19.08.2013 kl.23:58

Du er s flink! Blir s inspirert til sy av deg ;-) hihi.